Specializovaný prodej
Hry na PC

REKLAMAČNÍ ŘÁD

Reklamační řád společnosti vychází z Občanského zákoníku a vztahuje se pouze na zboží, jehož reklamace je řádně uplatněna v záruční lhůtě.

Záruční lhůta je 24 měsíců, pokud není uvedeno více.

Kontrola zásilky

Při převzetí balíčku od zaměstnance České pošty máte právo si balíček zkontrolovat, zda není mechanicky poškozen. V případě poškození máte možnost uplatnit u České pošty reklamaci.

Za všech okolností se snažíme vyjít zákazníkům vstříc. V případě, že objevíte na zakoupeném zboží v průběhu záruční lhůty vadu, která nebyla způsobena nevhodným používáním, ale samotnou vadou zboží, máte právo na reklamaci v záruční lhůtě.

Reklamované zboží musíte zaslat včetně kopie dodacího listu a průvodního dopisu se stručným popisem vady zboží.

O průběhu reklamačního řízení budete informováni emailem.

Reklamace bude vyřízena nejdéle do 30-ti dnů.

Našim cílem je vyřídit reklamaci k Vaší spokojenosti.

Adresa pro reklamace:

Firma:     Game shop, s.r.o.         

Ulice:     Poděbradova 101a     Tel.:     556 205 606
Město:     Ostrava       
PSČ:     702 00   
E-mail:     info@gameshop.cz
IČ:     26875811     Bankovní spojení:     5103993001/5500
DIČ:     CZ26875811

Volejte od Po do Pá od 9:00 do 17:00

Veškeré dotazy jsme schopni vyřídit na emailu info@gameshop.cz a tel.: +420 556 205 606